منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1093
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 1210
بازدید ماه : 1206
بازدید کل : 103465
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

هشدار شديداللحن آيت الله وحيد به جريان انحرافي

عضو مجلس خبرگان با اشاره به ديدار چندي پيش جمعي از اعضاي جامعه مدرسين با آيت الله وحيد خراساني اعلام كرد كه وي در اين ديدار انتقادات شديدي را نسبت به جريان انحرافي در كشور مطرح كرد.

آيت الله كعبي عضو مجلس خبرگان رهبري در گفت وگو با جهان، با اعلام اين مطلب افزود: ديدار خصوصي برخي از اعضاي جامعه مدرسين حوزه علميه قم با استاد عظيم الشان و مرجع بزرگوار تقليد حضرت آيت الله العظمي وحيد خراساني دامت بركاته در فضايي صميمي و همراه با تجليل و تكريم مقام منيع مرجعيت و نيز بهره مندي از رهنمودهاي معظم له همراه بوده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : هشدار شديداللحن آيت الله وحيد به جريان انحرافي, ,
توسط : ولایتمداران |
علت نام‌گذاري سال 90 بنام "جهاد اقتصادي" در اوج قيام‌هاي مردمي
 
اسلام گرایی و مطالبات دینی، مردمی بودن قیام‌ها، روح استکبارستیزی و توجه به عزت و کرامت انسانی از دست رفته توسط حاکمان دیکتاتور عربی ماهیت اصلی خیزش‌های مردمی منطقه را بیان می‌کند.

ادوارد سعید از اولین کسانى بود که در جهان غرب به نقد شرق شناسی پرداخت او در کتاب "اسلام رسانه‏ها"، اسلام رسانه‏ها را اسلامى می‌داند که وجود خارجى ندارد و محصول رسانه‏هاى تبلیغاتى غربى براى ترساندن انسان غربی از جهان اسلام و مسلمانان است تا افکار عمومى غربى‏ها به سلطه غرب بر شرق و قتل و غارت شرق و کشتار مردم مسلمان توسط آمریکا و صهیونیسم رضایت دهد و دم بر نیاورد. (ادوارد سعید، اسلام رسانه‏ها، ترجمه اکبر افسرى (تهران: نشر توس، 1379))



ادامه مطلب

برچسب ها : علت نام‌گذاري سال 90 بنام "جهاد اقتصادي" در اوج قيام‌هاي مردمي, ,
توسط : ولایتمداران |
نگاهی به کاریکاتورهای عربی
كاريكاتور: زبان اصلاحات تا سواری عربی!

 

رسانه های جهان عرب هر روز ایده های انتقادی خود درباره مسائل مختلف داخلی، منطقه‌ای و بین المللی را در قالب کاریکاتور بیان می کنند که به برخی از این کاریکاتورها اشاره می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در کاریکاتورهای امروز کشتار وحشیانه مردم لیبی به دست رژیم قذافی و اوضاع ناآرام دیگر کشورهای عربی بیشترین توجه رسانه های عرب را به خود جلب کرده است.

جلوگیری از سقوط!



ادامه مطلب

برچسب ها : كاريكاتور: زبان اصلاحات تا سواری عربی!, ,
توسط : ولایتمداران |
اختصاصي رجانيوز؛
نقاشي‌هاي ديدني در مورد انقلاب مصر؛ الشعب يريد اسقاط النظام

 

نقاشي‌هاي زير مربوط به روزهاي منتهي به انقلاب مصر و پس از آن است كه هر كدام با يك عنوان مشخص و ناظر به يكي از اين تحولات مهم منتشر شده است.

رجانيوز پيش از اين نيز نقاشي‌هايي از اعتراض‌هاي مردم بحرين و سركوب خشونت‌آميز آن‌ها از سوي نيروهاي رژيم‌هاي آل‌خليفه و آل‌سعود منتشر كرده بود.

اين سبك كار شباهت زيادي به نقاشي‌هاي مربوط به روزهاي اول انقلاب ايران در سال 57 دارد كه بخشي از آن‌ها اكنون در حوزه هنري انقلاب اسلامي موجود است.



ادامه مطلب

برچسب ها : نقاشي‌هاي ديدني در مورد انقلاب مصر؛ الشعب يريد اسقاط النظام, ,
توسط : ولایتمداران |
تحليل و بررسي دكتر حسن عباسي از زمينه‌ها و پيامدهاي تحولات اخير جهان/1
مدل"كوسه‌ببري"براي تحميل ليبرال‌دموكراسي و پايان‌تاريخ/ رهبري با هنرنمايي استراتژيك بهانه‌هاي غرب را ناكام گذاشتند
 دكتر حسن عباسي در يكي از جلسات درس‌هاي هفتگي خود در اسفند ماه 89 به بررسي تفصيلي ريشه‌هاي تحولات اخير جهان پرداخت.

رجانيوز، متن كامل اين تحليل ارزشمند را در سه بخش ارائه مي‌كند. در بخش اول و پيش‌رو، دكتر عباسي با تشريح جنگ‌هاي جهاني اول و دوم و سپس تعبير از دوره 45 ساله پس از جنگ جهاني دوم به جنگ جهاني سوم، تحولات اخير را در راستاي آماده‌شدن غرب براي جنگ جهاني چهارم و سال 2012 مي‌داند.



ادامه مطلب

برچسب ها : تحليل و بررسي دكتر حسن عباسي از زمينه‌ها و پيامدهاي تحولات اخير جهان/1, مدل"كوسه‌ببري"براي تحميل ليبرال‌دموكراسي و پايان‌تاريخ/ رهبري با هنرنمايي استراتژيك بهانه‌هاي غرب را ناكام گذاشتند, ,
توسط : ولایتمداران |
راه‌حل گلايه‌هاي رهبر انقلاب در مورد اخلاق‌سياسي و اصلي- فرعي كردن مسائل چيست؟
 بی‏تعارف این یک نقد جدی به جریان ارزش‌گرا است که با سخنان و مواضع رهبر انقلاب سطحی برخورد می‏کند. کمتر مواضع رهبری مورد تجزیه و تحلیل قرار می‏گیرد یا مبنای آسیب‏شناسی و طرح‏ریزی‏های جدی و مبنایی می‏شود. عمدتا این گونه است که بیانات ایشان در مقطعی گذرا تنها تکرار یا نهایتا تأیید می‏شود و خیلی زود هم به فراموشی سپرده می‏شود و این اصلا سنت پسندیده و مطلوبی برای آنان که ادعای ولایت‌مداری دارند، نیست.


ادامه مطلب

برچسب ها : راه‌حل گلايه‌هاي رهبر انقلاب در مورد اخلاق‌سياسي و اصلي- فرعي كردن مسائل چيست؟, بی‏تعارف این یک نقد جدی به جریان ارزش‌گرا است که با سخنان و مواضع رهبر انقلاب سطحی برخورد می‏کند, ,
توسط : ولایتمداران |
زارعي درگفت‌و گو با فارس:
جشن جهاني نوروز بايد در راستاي اهداف اسلامي برگزار شود

سعدالله زارعي گفت: جشن‌هاي نوروزي نبايد فقط بر مبناي زبان و پيوند‌هاي تاريخي استوار باشد، چرا كه بعضي از پيوندهاي تاريخي ممكن است بوي استعمار‌گري دهد، لذا پيوندهاي مشترك تاريخي در سايه اسلام مي‌تواند فضاي همكاري را ايجاد و از افراط‌گري دور كند.



ادامه مطلب

برچسب ها : جشن جهاني نوروز بايد در راستاي اهداف اسلامي برگزار شود, پيوندهاي مشترك تاريخي در سايه اسلام مي‌تواند فضاي همكاري را ايجاد و از افراط‌گري دور كند, ,
توسط : ولایتمداران |

اینترنت بستری برای جنگ نرم
تئوری پیوند مکان در زمان، یا تبدیل جهان جغرافیایی به دهکده جهانی، به صورت واقعی با رشد و گسترش فضای مجازی اتفاق افتاد.
گرداب- برای تبیین نقش رسانه ها و به خصوص فضای سایبر و مجازی در جنگ نرم، از منظری متفاوت و البته با بهره گیری از متون و تئوری های موجود، موضوع را مورد کنکاش قرار می دهیم. اگر ایجاد دگرگونی در جوامع با تکیه بر تغییر دیدگاه ها و نگرش های حاکمان و مردم بحث اصلی جنگ نرم باشد؛ در آن صورت این جنگ، مدلی نوین از فعل و
 
 انفعال‌های این دولت ها برای سلطه بر کشورهای مختلف را نمایش می‌دهد.


ادامه مطلب

برچسب ها : اینترنت بستری برای جنگ نرم, تئوری پیوند مکان در زمان, یا تبدیل جهان جغرافیایی به دهکده جهانی, به صورت واقعی با رشد و گسترش فضای مجازی اتفاق افتاد, , ,
توسط : ولایتمداران |

50 نفر خادم الشهداء در آبادان از زائرين پذيرايي مي‌كنند
سپاه نیوز: حجت‌الاسلام كميل قندهاري مسئول كميته خادمين شهيد اردوگاه ثامن‌الائمه(ع) آبادان، گفت: بيش از 50 نفر از بسيجيان شهرستان شاهرود و ميامي به عنوان خادم‌الشهيد در اردوگاه آبادان حاضرند و از زائرين راهيان نور استان، پذيرايي مي‌كنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : 50 نفر خادم الشهداء در آبادان از زائرين پذيرايي مي‌كنند, ,
توسط : ولایتمداران |

رونمايي از تمبر يادبود شهيد علي هاشمي در يادواره‌ي يوسف هور
مشاور فرمانده‌ كل سپاه پاسداران و جانشين بازرسي ستادكل نيروهاي مسلح كشور گفت: هر اصطلاحي كه براي شهدا به كار رود براي آنها كم است و درجات دنيوي در مقابل عظمت و بزرگي شهدا، كوچك هستند.



ادامه مطلب

برچسب ها : رونمايي از تمبر يادبود شهيد علي هاشمي در يادواره‌ي يوسف هور, ,
توسط : ولایتمداران |

تقويت روحيه ايثار و شهادت و معنويت با حضور در مناطق عملیاتی جنوب
فرمانده سپاه تکاب از اعزام کاروانهای راهیان نور در نوروز سال90 خبر داد و گفت: امسال کاروانهای راهیان نورشهرستان تکاب با شور و اشتیاق فراوان بسیجیان و بازنشستگان سپاه برگزار می شود و این حضور موجب تقویت روحیه ایثار و شهادت و معنویت در بین آنان میشود.



ادامه مطلب

برچسب ها : تقويت روحيه ايثار و شهادت و معنويت با حضور در مناطق عملیاتی جنوب, ,
توسط : ولایتمداران |

سردار جزایری:
اگر سپاه چون خار در چشم دشمن نبود، اینهمه به آن حمله نمی شد

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سپاه، به عنوان نهادی پویا در نظام جمهوری اسلامی ایران همچون خاری در چشم دشمنان فرو رفته و این اصلی ترین دلیلی است که دشمنان نوک پیکان حمله خود را متوجه آن کنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : اگر سپاه چون خار در چشم دشمن نبود, اینهمه به آن حمله نمی شد, ,
توسط : ولایتمداران |
راهكارهاي جالب محمدرضا سرشار براي جهاد اقتصادي در فرهنگ و هنر

 

محمدرضا سرشار در راستاي انتخاب شعار «جهاد اقتصادي» از سوي مقام معظم رهبري در سال 1390 با تاكيد بر اين كه نويسندگان كشورمان در عرصه‌ي داستان‌نويسي بسيار كم كار هستند، درباره‌ي راهكارهاي تحقق اين شعار در زمينه فرهنگ و هنر سخن گفت.



ادامه مطلب

برچسب ها : راهكارهاي جالب محمدرضا سرشار براي جهاد اقتصادي در فرهنگ و هنر, ,
توسط : ولایتمداران |
آيت‌الله صادقي تهراني تا آخرين لحظات عمر همراه با رهبر انقلاب بود

داماد آيت‌الله صادقي تهراني با اشاره به ارادت قلبي آيت‌الله تهراني به رهبر معظم انقلاب گفت: ايشان تا آخرين لحظات عمر خود دست از حمايت از انقلاب نكشيد و همواره همراه با مقام معظم رهبري بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : آيت‌الله صادقي تهراني تا آخرين لحظات عمر همراه با رهبر انقلاب بود, ,
توسط : ولایتمداران |


ادامه مطلب

برچسب ها : خاطرات منتشر نشده از رابطه رهبر انقلاب با آیت الله بهجت در 9دي, دهمین شماره هفته نامه 9دی در حالی امروز منتشر شد که در صفحه گفتگوی این نشریه خاطرات زیبا برای اولین بار از رابطه آیت الله بهجت و حضرت آیت الله خامنه ای بیان شده است, ,
توسط : ولایتمداران |
پاسخ استاد پناهیان به پرسشی پیرامون مستند"ظهور بسیار نزدیک است؟"
 

 

پخش گسترده مستندی با عنوان "ظهور بسیار نزدیک است؟"  واکنش‌های متفاوتی را در جامعه به دنبال داشته است، به‌ویژه اینکه در بخش‌هایی از این مستند، تلاش شده است تا برخی اشخاص که در احادیث ظهور به آنها اشاره شده است، با برخی مسئولین فعلی نظام تطابق داده شوند، این درحالی است که تولید و انتشار این مستند به یک جریان نوظهور انحرافی نسبت داده شده است. در همین حال حجت الاسلام پناهیان در جمع دانشجویان دانشگاه تهران به پرسش‏هایی درباره مستند "ظهور بسیار نزدیک است؟" پاسخ گفت.



ادامه مطلب

برچسب ها : پاسخ استاد پناهیان به پرسشی پیرامون مستند"ظهور بسیار نزدیک است؟", ,
توسط : ولایتمداران |
رهبر انقلاب ديدار رئيس و اعضاي مجلس خبرگان:
بيان‌صريح و شجاعانه عقايد بدور از هتك‌حرمت و اهانت
انتخاب آيت‌الله مهدوي به رياست‌خبرگان به‌جا و به‌حق بود
 

 

رهبر معظم انقلاب انتخاب آيت‌الله مهدوي كني برياست مجلس خبرگان را انتخابي بجا و به حق خواندند و افزودند: ايشان از ابتداي انقلاب تا امروز در همه عرصه‌ها از جمله روحانيت ـ سياست ـ مسائل جاري كشور ـ "حوزه و دانشگاه " و ديگر عرصه‌ها، شخصيت برجسته و بارزي بوده‌اند.



ادامه مطلب

برچسب ها : رهبر انقلاب ديدار رئيس و اعضاي مجلس خبرگان:بيان‌صريح و شجاعانه عقايد بدور از هتك‌حرمت و اهانت انتخاب آيت‌الله مهدوي به رياست‌خبرگان به‌جا و به‌حق بود ,
توسط : ولایتمداران |
دستور ویژه احمدی‌نژاد برای پیگیری بیانات رهبری

 

 روز 4 آذر 1389 همزمان با عید سعید غدیرخم، رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا دیداری به یادماندنی با ده‌ها هزار نفر از بسیجیان داشتند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار ضمن تبیین اصول اخلاقی بسیجیان به جایگاه ملت ایران در تحولات جهانی اشاره کردند و فرمودند: ملت ایران به عنوان پیشتاز و پیشرو راه را تغییر داده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : دستور ویژه احمدی‌نژاد برای پیگیری بیانات رهبری, روز 4 آذر 1389 همزمان با عید سعید غدیرخم, رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا دیداری به یادماندنی با ده‌ها هزار نفر از بسیجیان داشتند, ,
توسط : ولایتمداران |
سوالات جالب چهل NGO زنان به مناسبت 8 مارس

 

چهل سازمان فعال زنان همزمان با فرارسیدن روز 8 مارس که از سوی فعالین فیمینست به عنوان روز جهانی زن معرفی می شود، با انتشار بیانیه‏ای سوالاتی چالشی و اساسی را از مجامع مدعی پاسداشت حقوق زنان مطرح کرده اند

در ادامه این بیانیه تحلیلی را که نسخه‏ای از آن در اختیار رجانیوز قرار گرفته است می‏خوانید



ادامه مطلب

برچسب ها : سوالات جالب چهل NGO زنان به مناسبت 8 مارس, ,
توسط : ولایتمداران |
حاج سعيد قاسمي در در مراسم افتتاح مركز فرهنگي رسانه بيداري خوزستان:
سرباز بايد در خط نظامي جلوي فرمانده باشد در خط فكري عقب/ اگر خط فتنه را رها كنيد دشمن دوباره آن را مي‌گيرد
 

 حاج سعيد قاسمي پنج‌شنبه هفته گذشته در مراسم افتتاحيه مركز فرهنگي رسانه بيداري در استان خوزستان به تبيين شرايط گذشته و حال انقلاب، نقاط آسيب‌پذيري و تهديدهاي احتمالي در آينده پرداخت. متن كامل اين سخنراني خواندني در ادامه آمده است:



ادامه مطلب

برچسب ها : حاج سعيد قاسمي در در مراسم افتتاح مركز فرهنگي رسانه بيداري خوزستان, سرباز بايد در خط نظامي جلوي فرمانده باشد در خط فكري عقب/ اگر خط فتنه را رها كنيد دشمن دوباره آن را مي‌گيرد, ,
توسط : ولایتمداران |
شهيد جهان‌آرا به روايت حضرت آيت‌الله خامنه‌اي

 همزمان با آغاز اردوهاي راهيان نور، پايگاه اطلاع‌رساني دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در ويژه‌نامه‌اي با عنوان «پلاك»، به مرور رهنمودهاي حضرت آيت‌الله خامنه‌اي درباره روايتگري سيره‌ شهدا، خاطرات و روايت معظم‌له از پنج فرمانده سال‌هاي دفاع مقدس مي‌پردازد

 به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، همزمان با آغاز اردوهاي بازديد از مناطق عملياتي دفاع مقدس (راهيان نور)، اين پايگاه اطلاع‌رساني در ويژه‌نامه‌اي با عنوان «پلاك»، به مرور رهنمودهاي حضرت آيت‌الله خامنه‌اي درباره روايتگري سيره‌ شهدا، خاطرات و روايت معظم‌له از پنج فرمانده سال‌هاي دفاع مقدس، بخشي از وصيت‌نامه‌ اين شهدا و خاطره‌ي كوتاهي از زبان شهيد يا هم‌رزمان آن‌ها مي‌پردازد. 


ادامه مطلب

برچسب ها : شهيد جهان‌آرا به روايت حضرت آيت‌الله خامنه‌اي, همزمان با آغاز اردوهاي راهيان نور, پايگاه اطلاع‌رساني دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در ويژه‌نامه‌اي با عنوان «پلاك», به مرور رهنمودهاي حضرت آيت‌الله خامنه‌اي درباره روايتگري سيره‌ شهدا, خاطرات و روايت معظم,
توسط : ولایتمداران |
نامه جالب قرائتی به استادان و طلاب حوزه‌

 حجت‌الاسلام محسن قرائتی همزمان با نزدیک شدن تعطیلات نوروز ۹۰، نامه‌ای خطاب به استادان و طلاب حوزه‌های علمیه نوشت

 به گزارش رسا، حجت‌الاسلام محسن قرائتی، مفسر قرآن همزمان با نزدیک شدن تعطیلات نوروزی، نامه‌ای را خطاب به استادان و طلاب حوزه‌های علمیه نوشت و اظهار داشت: چرا از دهها هزار طلبه فاضل و جوان که با هزینه خود در تعطیلات عید به محل های خود می روند و با بستگان خود با لباس نو شادی دید و بازدید و صله رحم دارند ، این ملاقات ها را هدفمند نکنیم .
 
متن کامل نامه به این شرح است:


ادامه مطلب

برچسب ها : نامه جالب قرائتی به استادان و طلاب حوزه‌, حجت‌الاسلام محسن قرائتی همزمان با نزدیک شدن تعطیلات نوروز ۹۰, نامه‌ای خطاب به استادان و طلاب حوزه‌های علمیه نوشت, ,
توسط : ولایتمداران |
بازديد از منطقه عملياتي «كربلاي4» برای اولین بار

 

دبير ستاد مركزي راهيان نور از راه‌اندازي يادمان عمليات «كربلاي 4» با عنوان «علقمه» در حاشيه اروند رود خبر داد و گفت: با راه اندازي اين يادمان، زائران راهيان نور براي نخستين بار از منطقه عملياتي «كربلاي4» بازديد مي‌كنند

 «كربلاي 4» يكي از عمليات‌هاي بزرگ دوران دفاع مقدس بود كه تاكنون به طور مشخص، داراي يادمان نبوده و به زائران كاروان‌هاي راهيان نور معرفي نشده بود. 


ادامه مطلب

برچسب ها : بازديد از منطقه عملياتي «كربلاي4» برای اولین بار, ,
توسط : ولایتمداران |
بازديد از منطقه عملياتي «كربلاي4» برای اولین بار

 دبير ستاد مركزي راهيان نور از راه‌اندازي يادمان عمليات «كربلاي 4» با عنوان «علقمه» در حاشيه اروند رود خبر داد و گفت: با راه اندازي اين يادمان، زائران راهيان نور براي نخستين بار از منطقه عملياتي «كربلاي4» بازديد مي‌كنند

 جواد تاجيك در گفت‌وگو با فارس  اظهار داشت: «كربلاي 4» يكي از عمليات‌هاي بزرگ دوران دفاع مقدس بود كه تاكنون به طور مشخص، داراي يادمان نبوده و به زائران كاروان‌هاي راهيان نور معرفي نشده بود. 


ادامه مطلب

برچسب ها : بازديد از منطقه عملياتي «كربلاي4» برای اولین بار, دبير ستاد مركزي راهيان نور از راه‌اندازي يادمان عمليات «كربلاي 4» با عنوان «علقمه» در حاشيه اروند رود خبر داد و گفت: با راه اندازي اين يادمان, زائران راهيان نور براي نخستين بار از منطقه عملياتي «كربلاي4» بازديد مي‌كنند, ,
توسط : ولایتمداران |
تنها گذاشتن رهبر از ترك نماز بدتر است

 

 رييس ستاد اقامه نماز در جمع كاركنان نيروهاي مسلح تاكيد كرد: همانطور كه از آيات قرآن مي‌توان فهميد، تنها گذاشتن رهبر از ترك نماز بدتر است

به گزارش خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس، همايش نماز نيروهاي مسلح صبح امروز با حضور سردار سرلشكر سيد حسن فيروزآبادي رييس ستاد كل نيروهاي مسلح و با سخنراني حجت‌الاسلام والمسلمين محسن قرائتي رييس ستاد اقامه نماز صبح امروز در مسجد جهاد ستاد كل برگزار شد. 


ادامه مطلب

برچسب ها : تنها گذاشتن رهبر از ترك نماز بدتر است, رييس ستاد اقامه نماز در جمع كاركنان نيروهاي مسلح تاكيد كرد: همانطور كه از آيات قرآن مي‌توان فهميد, تنها گذاشتن رهبر از ترك نماز بدتر است, ,
توسط : ولایتمداران |
تهدیدات جنگ رسانه‌ای (بخش دوم)
جنگ رسانه‌ای که به دلیل ماهیت نرم‌افزاری و هدف گذاری بر اذهان مخاطبان از سوی پژوهشگران متعدّد تحت عناوین مختلفی مورد توجه قرار گرفته در دهه‌های اخیر به عامل تعیین کنندهای در اجرایی شدن سیاستگذاری‌های کلان کشورها در رسیدن به اهداف تبدیل شده است
گرداب- در دنیای امروز، همراه با تغییر نگرش انسان نسبت به جایگاه خود در رویارویی با تاریخ و معرفت عمومی، حکومت نیز به بازاری رقابتی تبدیل شده است که شهروندانش همچون مشتریان صاحب انتخاب در مقام قضاوت قرار دارند. همزمان با پیدایش عنصر رقابت و انتخاب در مفهوم جدید حکومت، "آگاهی" و اطلاعات شفاف از آنچه باید در بوته داوری قرار گیرد به صورت عنصری همزاد با بازار رقابتی جدید پا به عرصه حیات گذاشت. بازی سیاست در دوران جدید بدون وجود ابزاری برای آگاهی و اطلاع رسانی، اساساً ممکن نیست. همچنین این اهمیت، نقش و جایگاه رسانه ها را در جهان معاصر، برجسته و حیاتی می سازد.

بخش دوم مقاله تهدیدات رسانه‌ای که پیش از این بخش اول آن ارائه شده بود، در ادامه می‌آید.


ادامه مطلب

برچسب ها : جنگ رسانه‌ای که به دلیل ماهیت نرم‌افزاری و هدف گذاری بر اذهان مخاطبان از سوی پژوهشگران متعدّد تحت عناوین مختلفی مورد توجه قرار گرفته در دهه‌های اخیر به عامل تعیین کنندهای در اجرایی شدن سیاستگذاری‌های کلان کشورها در رسیدن به اهداف تبدیل شده است, تهدیدات جنگ رسانه‌ای (بخش دو,
توسط : ولایتمداران |
تهدیدات جنگ رسانه ای (بخش اول)
جنگ رسانه‌ای، جنگ بدون خونریزی، جنگ آرام و جنگ نرم تلقی می‌شود؛ جنگی که بر صفحات روزنامه‌ها و میکروفون رادیوها، صفحات تلویزیونها و عدسی دوربینها جریان دارد.
 1،1– نقش و جایگاه رسانه ها در زندگی امروز
در دنیای امروز، همراه با تغییر نگرش انسان نسبت به جایگاه خود در رویارویی با تاریخ و معرفت عمومی، حکومت نیز به بازاری رقابتی تبدیل شده است که شهروندانش همچون مشتریان صاحب انتخاب در مقام قضاوت قرار دارند. همزمان با پیدایش عنصر رقابت و انتخاب در مفهوم جدید حکومت، "آگاهی” و اطلاعات شفاف از آنچه باید در بوته داوری قرار گیرد به صورت عنصری همزاد با بازار رقابتی جدید پا به عرصه حیات گذاشت. بازی سیاست در دوران جدید بدون وجود ابزاری برای آگاهی و اطلاع رسانی، اساساً ممکن نیست. همچنین این اهمیت، نقش و جایگاه رسانه ها را در جهان معاصر، برجسته و حیاتی می سازد.


ادامه مطلب

برچسب ها : تهدیدات جنگ رسانه ای (بخش اول), جنگ رسانه‌ای, جنگ بدون خونریزی, جنگ آرام و جنگ نرم تلقی می‌شود؛ جنگی که بر صفحات روزنامه‌ها و میکروفون رادیوها, صفحات تلویزیونها و عدسی دوربینها جریان دارد, ,
توسط : ولایتمداران |
دستگیری عضو برجسته فرقه ضاله بهائیت در شمال کشور
چندی پیش در یکی از پلاژهای ساحلی کشور عده‌ای بهائی با پوشش برگزاری اعیاد منحوس رضوان خود اقدام به اعمال منافی عفت می‌کنند
یکی از روش‌های تبلیغاتی فرقه ضاله بهائیت که از سوی بیت العدل همواره به آن تاکید می‌شود، ترویج اباحی‌گری، موسیقی، بی‌بندوباری و اختلاط میان زن و مرد برای جذب افراد است.



ادامه مطلب

برچسب ها : دستگیری عضو برجسته فرقه ضاله بهائیت در شمال کشور, چندی پیش در یکی از پلاژهای ساحلی کشور عده‌ای بهائی با پوشش برگزاری اعیاد منحوس رضوان خود اقدام به اعمال منافی عفت می‌کنند, ,
توسط : ولایتمداران |

مرفهين بي درد و دروغي به نام «جنبش»

ارگان حلقه لندن اذعان كرد برخلاف جنبش هاي واقعي، بقاياي فتنه سبز، برخي افراد مرفه بالاشهر تهران هستند

«جرس» در گزارشي به نقل از يك شاهد عيني حادثه سازي 25 بهمن نوشت: ايران با كشورهاي ملتهب منطقه متفاوت است. ما در مصر و تونس شاهد حضور متمركز مردم هستيم. نكته ديگر اين است كه در آن كشورها بازوهايي چون بسيج و سپاه وجود ندارد. همچنين اين كشورها داراي روابط حسنه اي با غرب هستند در حالي كه در ايران كاملا برعكس است.



ادامه مطلب

برچسب ها : مرفهين بي درد و دروغي به نام «جنبش», ارگان حلقه لندن اذعان كرد برخلاف جنبش هاي واقعي, بقاياي فتنه سبز, برخي افراد مرفه بالاشهر تهران هستند, ,
توسط : ولایتمداران |

راهكار روشن

1- اين روزها، مرزبندي ديرهنگام برخي از شخصيت ها با فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 و سران وطن فروش و ضد انقلابي آن به يكي از موضوعات بحث انگيز درعرصه سياسي كشور تبديل شده است و گمانه زني ها و نظرات متفاوتي را درباره انگيزه اين شخصيت هاي تاكنون خاموش و چگونگي مواجهه و برخورد با آنان در پي داشته است. شماري با استناد به سكوت غيرقابل توجيه آنان طي 18 ماه گذشته، حركت اخير اين عده را در حد و اندازه يك «تاكتيك» ارزيابي مي كنند و براين باورند كه مرزبندي اخير آنها با هدف عبور از رسوايي نفرت انگيزي است كه سران و عوامل فتنه با آن روبرو شده اند.



ادامه مطلب

برچسب ها : راهكار روشن, اين روزها, مرزبندي ديرهنگام برخي از شخصيت ها با فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 و سران وطن فروش و ضد انقلابي آن به يكي از موضوعات بحث انگيز درعرصه سياسي كشور تبديل شده است, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل صفحه بعد