منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 213
بازدید ماه : 209
بازدید کل : 102468
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
متن نامه رهبرمعظم انقلاب خطاب به مصلحي وزیر اطلاعات
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه‌ای خطاب به وزیر اطلاعات فرمودند: «از شما ميخواهم بيش از پيش در انجام مأموريتهای مهم داخلی و خارجی وزارت اطلاعات اهتمام به خرج دهيد.» متن كامل و تصویر نامه، به شرح زیر است:


ادامه مطلب

برچسب ها : متن نامه رهبرمعظم انقلاب خطاب به مصلحي وزیر اطلاعات, ,
توسط : ولایتمداران |
اختصاصی رجانیوز/ دو غزل مودب برای شاعره انقلابی بحرینی که در اثر شکنجه در حالت کما قرار دارد
برای "آیات القرمزی"؛ ماهی قرمز نوروز بحرین

 

علی محمد مودب از برجسته ترین شاعران انقلاب در رسای "آیات القرمزی" شاعره 20ساله بحرینی که در روزهای اخیر بطرز فجیعی توسط حکومت آل خلیفه مورد شکنجه و تجاوز قرار گرفت، دو غزل سروده که رجانیوز منتشر می کند.


ادامه مطلب

برچسب ها : دو غزل مودب برای شاعره انقلابی بحرینی که در اثر شکنجه در حالت کما قرار دارد, ,
توسط : ولایتمداران |
حمله شاگرد حلقه‌فتنه در قم به خط نگهدار جريان‌انقلابي در حوزه‌هاي‌علميه
 
هشدار آیت الله مصباح یزدی نسبت به جريان نفوذي در دولت که مشابه شیوه‎های فرماسونری اقدامات نفوذی خود را سامان داده‎اند، موجب شد تا روزنامه جمهوری اسلامی که تحت مدیریت مسیح مهاجری به تریبون هاشمی رفسنجانی تبدیل شده است، در مطلبی به قلم یکی از اعضای حلقه سروش محلاتی و یکی از شاگردان شیخ یوسف صانعی که خود را از شاگردان آیت الله مصباح معرفی کرده است، به این استاد شجاع حوزه‎های علمیه حمله کند.


ادامه مطلب

برچسب ها : حمله شاگرد حلقه‌فتنه در قم به خط نگهدار جريان‌انقلابي در حوزه‌هاي‌علميه, ,
توسط : ولایتمداران |
گزارشي از تأسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي
چهار سپاه يكي شد / اولین حکم فرماندهی را شهید بهشتی داد/ شهید کلاهدوز فرماندهی را نپذیرفت
 
 
محمد حسن روزی طلب- مي‌توان با قاطعيت گفت كه در انقلاب اسلامي ايران هيچ سازمان سياسي- نظامي در واژگون ساختن رژيم شاهنشاهي، نقش تعيين‌كننده‌اي نداشت. از اين رو هيچ يك از گروه‌هاي موجود نمي‌توانست سرنوشت كشور و مردم را در مرحله «تأسيس» به صورت تشكيلاتي و سازمان يافته در دست گيرد. به بيان ديگر، بار انقلاب بر دوش مردم قرار داشت و نظام جديد به دور از مصالح گروهي و صرفاً متكي به عقايد مردم تأسيس شد.


ادامه مطلب

برچسب ها : گزارشي از تأسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي, چهار سپاه يكي شد / اولین حکم فرماندهی را شهید بهشتی داد/ شهید کلاهدوز فرماندهی را نپذیرفت, ,
توسط : ولایتمداران |
خانم اوباما، واکنش شما نسبت به گسترش نفرت عمومی از پدرتان چیست؟
 
فشارهای رژیم صهیونیستی بر قاضی گلدستون و پس گرفتن این گزارش از سوی وی دور جدیدی از موج خشم را علیه رژیم صهونیستی به‌راه انداخت. وتوی امريكا در برابر قطعنامه شورای امنیت در موضوع شهرک سازی های غیرقانونی نیز یکی دیگر از عوامل تشدید انزجار عمومی را فراهم آورد.


ادامه مطلب

برچسب ها : خانم اوباما, واکنش شما نسبت به گسترش نفرت عمومی از پدرتان چیست؟, ,
توسط : ولایتمداران |
بيداري اسلامي3/ گفتگو اختصاصي رجانيوز با عضو جنبش اخوان المسلمين مصر
سخنان امام‌خامنه‌ای راه درست را در مقابل تمامی مسلمانان جهان قرار داد
 
 شگفتى هاى سياست در خاورميانه كامل شد وقتى كه زمام امور مصر پس از سالها ديكتاتوري نظام حسني مبارك به دست جوانان مسلمان مصر افتاد وهيبت نظام آمريكايي-صهيونيستي در هم شكست. پيروزى انقلابيون مصر در موج بيداري اسلامي كه از تونس آغاز شد معادلات سياسى در منطقه را دستخوش تغييراتي نمود، معادلاتي كه به اعتقاد صاحبنظران برجسته شرق وغرب پس از انقلاب شكوهمند اسلامي ايران به رهبري امام خميني(ره)بطور كلي دگرگون شد و كاخ پوشالين امپرياليسم جهاني را متزلزل نمود و امروز موج بيداري عظيم اسلامي در حال به ثمر نشستن در خاورميانه كه مهد تمدن بشريت است، مي باشد .


ادامه مطلب

برچسب ها : بيداري اسلامي3/ گفتگو اختصاصي رجانيوز با عضو جنبش اخوان المسلمين مصر, سخنان امام‌خامنه‌ای راه درست را در مقابل تمامی مسلمانان جهان قرار داد, ,
توسط : ولایتمداران |
نقد مصاحبه آقاي سيد حسن خميني با مهرنامه؛
چه كسي با امام(ره) گزينشي برخورد مي‌كند؟
 
پس از رحلت سید احمد خمینی(ره)، امین و همراه همیشگی امام(ره) در تاریخ 25 اسفند 1373، بنا بر وصیت ایشان، تولیت حرم بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و همچنین مسئولیت موسسه حفظ و نشر آثار رهبر کبیر انقلاب بر عهده حجت‌الاسلام سید حسن خمینی قرار گرفت. مسئولیتی که به دلیل حراست از یادگار امام خمینی(ره)، یعنی اندیشه و آثار ایشان نزد مردم ایران اسلامی که امام خمینی(ره) را بت شکن خویش می‌شمرند، از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است.


ادامه مطلب

برچسب ها : نقد مصاحبه آقاي سيد حسن خميني با مهرنامه, چه كسي با امام(ره) گزينشي برخورد مي‌كند؟, ,
توسط : ولایتمداران |
قبح‌شكني مجري راديو جوان و بي‌تفاوتي مديران راديو در مقابل تذكر شوراي نظارت
 
قبح‌شكني يكي از مجريان راديو جوان علي‌رغم تذكرهاي شوراي نظارت بر سازمان صداوسيما همچنان ادامه دارد

به گزارش رجانيوز، حسين مظفر رئيس شوراي نظارت بر سازمان صداوسيما، به‌تازگي مجددا در نامه‌اي به رئيس سازمان صداوسيما نسبت به اين مسئله تذكر داده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : قبح‌شكني مجري راديو جوان و بي‌تفاوتي مديران راديو در مقابل تذكر شوراي نظارت, قبح‌شكني يكي از مجريان راديو جوان علي‌رغم تذكرهاي شوراي نظارت بر سازمان صداوسيما همچنان ادامه دارد, ,
توسط : ولایتمداران |
 
راهبرد 'خیال آسوده از جانب مصر' تغییر می کند/ اسراییل 20 میلیارد دلار کمک نظامی ' اضافی' از امریکا درخواست کرد
اسراییل با بهانه قرار دادن آنچه «بی ثباتی در منطقه» خوانده شده، تقاضای 20 میلیارد دلار کمک نظامی اضافی از امریکا کرده است.


ادامه مطلب

برچسب ها : راهبرد 'خیال آسوده از جانب مصر' تغییر می کند/ اسراییل 20 میلیارد دلار کمک نظامی ' اضافی' از امریکا درخواست کرد,
توسط : ولایتمداران |
ظهور نزديك است يا انتخابات!؟

 

حسين شريعتمداري
 
اين روزها، تهيه يك فيلم به اصطلاح مستند با عنوان «ظهور نزديك است» و توزيع رايگان و گسترده آن در سطح كشور- سي دي- به يكي از مسائل بحث انگيز تبديل شده است. اين فيلم كه دست اندركاران تهيه و توليد آن كوشيده اند نام و نشان و رد پاي مشخصي از خود باقي نگذارند- و البته كيهان از هويت و انگيزه آنان باخبر است- از يكسو با مخالفت شديد و هشدار مراجع عظام تقليد و عالمان و كارشناسان برجسته ديني روبرو شده است و از سوي ديگر زمينه اي براي سوءاستفاده دشمنان فراهم آورده است.


ادامه مطلب

برچسب ها : ظهور نزديك است يا انتخابات!؟, ,
توسط : ولایتمداران |
بيداري اسلامي 2/ گفتگوی اختصاصی رجانیوز با عضو شوراي علماي بحرين:
با از بین رفتن آل‎خلیفه، پایگاه پنجم امریکا هم نابود خواهد شد
 
گروه بین الملل/ مختار پرتو – احمد قزوينيان: هر چند این روزها سرکوب مردم بحرین توسط خاندان آل‎خلیفه وارد فاز وحشیانه و جدیدی شده و به رسانه‎ها کشیده شده است، ولی سرکوب مردم بحرین توسط این خاندان که در اقلیت مطلق به سر می‎برند، سابقه دیرینه‎ای دارد که با سال‎ها پیش باز می‎گردد.


ادامه مطلب

برچسب ها : بيداري اسلامي 2/ گفتگوی اختصاصی رجانیوز با عضو شوراي علماي بحرين, با از بین رفتن آل‎خلیفه, پایگاه پنجم امریکا هم نابود خواهد شد, ,
توسط : ولایتمداران |
 
از توهين افخمي و ميلاني به ملت و امام(ره) تا مستند "ظهور..."
 قاصد پيامكي فرستاد كه "كارگردان ظهور بسيار نزديك است بازداشت شد". دلم ريخت و پريشان شدم. فيلم را ديده ام. آماتور است و پر است از ايراد. معلوم است كه هيچ نهاد يا سازمان رسمي يا اراده‌ي ويژه ي سياسي پشت پرده ندارد. علاوه بر اينكه برخي از دست اندركارانش را مي شناسم. جوان هايي هستند كه در محيط طلبگي از سر احساس تكليف و با نيت خير دست به كار شده اند و احتمالا در خواب هم نمي ديدند كه ظرف چند هفته نيروهاي غيبي(!) ميليون‌ها نسخه از كار را تكثير و توزيع كنند و بشوند مساله اول فرهنگي كشور!


ادامه مطلب

برچسب ها : از توهين افخمي و ميلاني به ملت و امام(ره) تا مستند "ظهور, , , " , ,
توسط : ولایتمداران |
رونمایی از "کتاب تمدن زایی شیعه" استاد طاهرزاده؛
اگر فردگرایی را رها کنیم به حضور تمدن اسلامی متصل می‌شویم

 

"کار انسان غربی مانند این است که گل های طبیعت را از بستر رشد و نمو آن یعنی طبیعت بگیریم، در گلدان قرار دهیم و به آپارتمان منتقل کنیم. بعد چون گل پژمرده می شود، یک گل پلاستیکی بسازیم و در گلدان بگذاریم تا دیگر پژمرده نشود، معماری جدید صورت پلاستیکی معماری سنتی است. در این معماری روح غلبه و سلطه بر طبیعت اجازه ارتباط با واقعیت طبیعت را به انسان نمی‌دهد...



ادامه مطلب

برچسب ها : رونمایی از "کتاب تمدن زایی شیعه" استاد طاهرزاده, اگر فردگرایی را رها کنیم به حضور تمدن اسلامی متصل می‌شویم, ,
توسط : ولایتمداران |
تكرار سناريوي تشكيك در نظر صريح رهبر انقلاب؛ اين‌بار در مورد ابقاي وزير اطلاعات
 
مخالفت رهبر انقلاب با کناره‌گیری حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی از وزارت اطلاعات به صورت کتبی و شفاهی به وی و رئیس‌جمهور ابلاغ شده و تعلل در اعلام تمكين نسبت به اين دستور ولايي، يادآور ماجراي معاون اولي آقاي مشايي است.

به گزارش رجانيوز، استعفای وزیر اطلاعات در حالی رخ داد که گفته می‌شود مقاومت مصلحی در مقابل برخی اعمال نظرهای جریان نفوذی در حوزه مسائل امنیتی کشور از دلایل اعمال فشار به وی بوده و در آخرین مورد پس از برکنار کردن یکی از معاونان این وزارت‌خانه، جریان مزبور بر شدت دخالت‌های خود افزود که موجب استعفای وزیر و موافقت رئیس‌جمهور شد.


ادامه مطلب

برچسب ها : تكرار سناريوي تشكيك در نظر صريح رهبر انقلاب؛ اين‌بار در مورد ابقاي وزير اطلاعات, ,
توسط : ولایتمداران |
بيداري اسلامي/1
عبور امت‌اسلامی از سه‌مانع و حرکت به‌سمت الگوی‌اسلامی‌ایرانی‌حکومت
 
منصور حداد: کشورهای عربی خاورمیانه ای و شمال افریقا از دیرباز مد نظر طمع قدرت های بزرگ بین المللی بوده اند. استعمارگری کهن با پیاده کردن نیروهای خود در این منطقه تسلط بر منابع زیرزمینی و بازار فروش محصولات خود را به‌وجود آورد. اما مردم منطقه نیز از حداقل های بالای آزادگی و هوشیاری انسانی برخوردار هستند چه رسد به اینکه آموزه های اسلامی نیز با حیات‌شان آمیخته است. شروع انقلاب ها و مبارزات استقلال طلبانه به آستانه جنگ جهانی اول و حتی قبل تر از آن برمی گردد. نمونه جنبش تحریم تنباکو یکی از این دست خیزش ها و بیداری هایی است که در جهان اسلام رخ داده است.


ادامه مطلب

برچسب ها : بيداري اسلامي/1, عبور امت‌اسلامی از سه‌مانع و حرکت به‌سمت الگوی‌اسلامی‌ایرانی‌حکومت, ,
توسط : ولایتمداران |
تسهیلات 25 میلیون تومانی تولید صنعتی پروژه مسکن مهر متوقف نشود!

 

فرهاد بیضایی- (کارشناس مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه علم و صنعت ایران): یکی از مهمترین برنامه های اقتصادی دولت که توانسته‌ است تأثیرهاي مثبتی در اقتصاد کشور ایجاد کند، "مسکن مهر" است. این برنامه از سال 86 در کشور آغاز شد و پس از واگذاری زمین‌های مورد نیاز و شروع عملیات آماده سازی زمین از سال 89 به صورت جدی وارد فاز اجرا و ساخت شد. این طرح علاوه بر افزایش توان تولید مسکن در کشور و همچنین کنترل قیمت تمام شده مسکن توانسته است‌، فرآیند ناکارآمد تولید غیر صنعتی مسکن را نیز اصلاح کند.



ادامه مطلب

برچسب ها : تسهیلات 25 میلیون تومانی تولید صنعتی پروژه مسکن مهر متوقف نشود!, ,
توسط : ولایتمداران |
مصلحي بدليل مخالفت رهبر انقلاب با كناره‌گيري‌اش در وزارت اطلاعات ماندني شد
 
حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي به دليل مخالفت رهبر معظم انقلاب با كناره‌گيري‌اش در وزارت اطلاعات ماندني شد

به گزارش رجانيوز، ساعتي پس از انتشار خبر استعفاي حجت‌الاسلام مصلحي و اعلام موافقت رئيس‌جمهور، خبرگزاري فارس نوشت: «پس از آنكه سايت‌هاي متعلق به دولت از پذيرش استعفاي حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي از وزارت اطلاعات توسط احمدي‌نژاد خبر دادند، وي به دليل مخالفت مقام معظم رهبري با كناره‌گيري‌اش در وزارت اطلاعات ماندني شد. بر اين اساس، حجت‌الاسلام والمسلمين مصلحي همچنان در سمت وزارت اطلاعات به كار خود ادامه خواهد داد.»



ادامه مطلب

برچسب ها : مصلحي بدليل مخالفت رهبر انقلاب با كناره‌گيري‌اش در وزارت اطلاعات ماندني شد, ,
توسط : ولایتمداران |
شعر جديد كاظم رستمي بمناسبت شهادت حضرت زهرا(س)
ذوالفقارت سايه بر بحرين كن/ شيعه جز دستت ندارد تكيه گاه
 
کاظم رستمی، منتقد ادبی و شاعر جوان شعری برای ایام فاطمیه سروده که بوی بحرین و غربت شیعه و غربت انقلاب دارد.

وی که در شش سال گذشته دبیر کنگره سراسری شعر دفاع مقدس نیز بود، سال گذشته به همراه علی محمد مودب، در واکنش به فتنه مجموعه اشعاری را با عنوان "مسئله بیست و دوم خرداد نبود، مسئله بیست و دوم بهمن بود"، منتشر کرد که با استقبال بزرگان شعر و هنر انقلاب مواجه شد.

در ادامه متن کامل این شعر زيبا و حماسي را که او در اختیار رجانیوز قرار داد، می‌خوانیم:



ادامه مطلب

برچسب ها : شعر جديد كاظم رستمي بمناسبت شهادت حضرت زهرا(س)ذوالفقارت سايه بر بحرين كن/ شيعه جز دستت ندارد تكيه گاه , ,
توسط : ولایتمداران |
توطئه انگليس برای گنجاندن بانک ایران- اروپا در فهرست تحریم‌ها
 
منابع غربی می گویند دولت انگلیس تلاش های وسیعی را برای گنجانده شدن نام بانک ایران- اروپا (EIH بانک) در فهرست تحریم های اتحادیه اروپا آغاز کرده است.

منابع غربی در دو روز گذشته به طور جداگانه گزارش هایی منتشر کرده اند که نشان می دهد دولت انگلیس مقام های آلمانی را برای تعطیل کردن شعبه بانک ایران- اروپا در هامبورگ تحت فشار شدیدی قرار داده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : منابع غربی می گویند دولت انگلیس تلاش های وسیعی را برای گنجانده شدن نام بانک ایران- اروپا (EIH بانک) در فهرست تحریم های اتحادیه اروپا آغاز کرده است, ,
توسط : ولایتمداران |
شاهکارهای هفت ادامه دارد؛
تقدیم آنتن زنده به کارگردان فمینیست برای توهین به ملت ایران!

 

ظاهرا قرار نیست اشتباه‌هاي پیاپی دست‌اندرکاران برنامه‌ی هفت پایان یابد و این برنامه‌ بعد از مدت‌ها بدون حاشیه و جنجال به روی آنتن رود. بعد از اشتباه‌هاي هفته‌ی گذشته و تبدیل شدن برنامه‌ی هفت به محلی برای هم‌صدایی با صدای امريكا در حمله به اخراجی‌ها و همچنین تقدیر از افتضاح اینترنتی کاربران سایت بالاترین، این هفته نیز برنامه‌ی هفت با حضور تهمینه میلانی، یکی از شب‌های پراشتباه و جنجالی خود را پشت سرگذاشت، به‌طوري كه این کارگردان به ملت ایران توهين كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : تقدیم آنتن زنده به کارگردان فمینیست برای توهین به ملت ایران!, ,
توسط : ولایتمداران |
سرگردانی نرخ رشد اقتصادی بین يك تا 5.5 درصد
 
محمد مهدي تهراني: گمانه‏زنی‏ها در مورد نرخ رشد اقتصادی که ماههاست از گردونه اعلام رسمی عقب مانده، در روزهای گذشته و خصوصا بعد از اعلام ارقامی از سوی صندوق بین المللی پول به دور تند خود نزدیک شد تا پای اظهار نظر رسمی مسئولین نیز به این میدان باز شود.

نرخ رشد اقتصادی از پاییز 87 مسکوت باقی ماند و این البته به اختلاف نظرهای وزارت صنایع با بانک مرکزی نسبت داده شد. بهمنی رییس بانک مرکزی از جمله کسانی بود که در این خصوص سخن گفت. او تصریح کرد:«به دليل برخي مغايرت محاسبه در وزارت صنايع و بانك مركزي، فعلا اين نرخ اعلام نمي‌شود؛ چرا كه هنوز نتايج نهايي توسط گروه‌هاي كارشناسي اين بانك مصوب نشده است.»



ادامه مطلب

برچسب ها : سرگردانی نرخ رشد اقتصادی بین يك تا 5, 5 درصد, ,
توسط : ولایتمداران |
چرا فاطمه، فاطمه است؟
 
حسين عطوف: سخن از شان و منزلت فاطمه (س) بسیار بوده و هست. شاید در شان فاطمه زهرا اولین جمله زیارت نامه او که در زیارت هیچ امام دیگری نیامده همین بس باشدکه:

«يا ممتحنة، امتحنك اللَّه الذى خلقك قبل ان يخلقك، فوجدك لما امتحنك صابرة»

ای آزموده ! خدایی که تو را آفرید، پیش از آنکه تو را بیافریند، آزمودت. پس تو را در برابر آزمایشش شکیبا یافت...



ادامه مطلب

برچسب ها : چرا فاطمه, فاطمه است؟, ,
توسط : ولایتمداران |
 
وزارت نفت پروازهای داخلی را لغو كرد

 

داستان ارائه سوخت به شرکت های هواپیمایی ایرانی که از دی ماه سال گذشته و با بالارفتن قیمت بنزین هواپیماها از سوی وزارت نفت و اعتراض شرکت ها آغاز شده بود دقایقی پیش رنگ تازه ای تازه ای به خود گرفت .

به گزارش بولتن ، در شرایطی که قیمت بنزین ارائه شده به هواپیماها از دی ماه گذشته از نرخ 130 تومان به 400 تومان افزایش پیدا کرده بود اما با اعتراض شرکت های هواپیمایی به این قیمت به دلیل به صرفه نبودن آن و نداشتن توجیه اقتصادی رئیس جمهور طی دستوری به وزارت نفت تاکید کرد که از این پس تا تعیین تکلیف نهایی قیمت سوخت هواپیما ایرلاین های داخلی بتوانند به صورت اعتباری نرخ بنزین مورد استفاده را پرداخت کنند تا بدینوسیله بتوانند بخشی از موانع مالی خود را برطرف کنند .



ادامه مطلب

برچسب ها : وزارت نفت پروازهای داخلی را لغو كرد, ,
توسط : ولایتمداران |
خروج آل‌خليفه از دايره دين

 

يك فعال بحريني اعلام كرد كه تخريب مساجد و سوزاندن قرآن كريم، بر اساس تصميم رژيم حمد بن عيسي پادشاه بحرين اتخاذ شده و اين امر رژيم حاكم را در رده كفار قرار مي‌دهد زيرا با چنين اقدامي از دايره دين اسلام خارج شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : خروج آل‌خليفه از دايره دين, ,
توسط : ولایتمداران |
احتمال ارائه طرح تغيير «وزارت اطلاعات» به «سازمان اطلاعات» در مجلس

 

سخنگوي فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس با اعلام خبر بررسي تغيير و تحول در وزارت اطلاعات در نشست امروز اين فراكسيون، تأكيد كرد: تغيير و تحولات سليقه‌اي در رأس وزارت اطلاعات مي تواند تبعات سنگيني براي نظام داشته باشد.

حجت‌الاسلام حميد رسايي درباره نشست امروز هيئت رئيسه و اعضاي شاخص فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس براي بررسي موضوع تغيير و تحول در وزارت اطلاعات به فارس گفت: تغيير و تحول در راس وزارت اطلاعات با توجه به اهميت اين وزارتخانه و تأثير آن بر همه امور داخلي و خارجي در اين مقطع حساس بسيار با اهميت است.



ادامه مطلب

برچسب ها : احتمال ارائه طرح تغيير «وزارت اطلاعات» به «سازمان اطلاعات» در مجلس, ,
توسط : ولایتمداران |
مجوز انتشار 18 نشریه صادر شد

 

هیئت نظارت بر مطبوعات در جلسه امروز دوشنبه 29 فروردین با انتشار 2 هفته‌نامه، 4 ماهنامه ، 2 دو ماهنامه، 8 فصلنامه و 2 دو فصلنامه موافقت کرد

به گزارش مهر، در این جلسه با انتشار ماهنامه "همشهری سرزمین" به صاحب امتیازی شرکت همشهری و مدیرمسئولی مجید حسینی، ماهنامه "تهران شهر" به صاحب امتیازی شرکت همشهری و مدیرمسئولی مجید حسینی، هفته‌نامه "نوشتا" به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی غلامحسین واحدی پور تبریزی و هفته‌نامه "فرهنگ روز" به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی سید محمد آقامیری موافقت شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : مجوز انتشار 18 نشریه صادر شد, هیئت نظارت بر مطبوعات در جلسه امروز دوشنبه 29 فروردین با انتشار 2 هفته‌نامه, 4 ماهنامه , 2 دو ماهنامه, 8 فصلنامه و 2 دو فصلنامه موافقت کرد, ,
توسط : ولایتمداران |
توجيه مقام سعودي براي لشكركشي به بحرين

 

قائم مقام وزارت امور خارجه عربستان سعودي درباره لشكركشي كشورش به بحرين گفت: حركت كشورهاي شوراي همكاري زماني آغاز شد كه خواسته‌هاي مشروع در بحرين به خواسته‌هايي براي تغيير نظام تبديل شد.

«تركي بن محمد بن سعود» در سخناني ضدايراني كه در نوع خود يكي از تندترين سخنان روزهاي اخير مقامات سعودي عليه ايران است، مدعي شد كه ايران در حال صدور انقلاب خود [به كشورهاي منطقه از جمله بحرين] است.



ادامه مطلب

برچسب ها : توجيه مقام سعودي براي لشكركشي به بحرين, قائم مقام وزارت امور خارجه عربستان سعودي درباره لشكركشي كشورش به بحرين گفت: حركت كشورهاي شوراي همكاري زماني آغاز شد كه خواسته‌هاي مشروع در بحرين به خواسته‌هايي براي تغيير نظام تبديل شد, ,
توسط : ولایتمداران |
هفته شهداي شيعه در يمن آغاز شد

 

جنبش شيعي الحوثي از آغاز هفته شهداي شيعه يمن در استان‌هاي شمالي اين كشور خبر داد

جنبش شيعي الحوثي در بيانيه‌اي كه يك نسخه از آن را در اختيار فارس قرار داده است؛ از آغاز فعاليت‌هاي «هفته شهيد» در شمال يمن براي سومين سال متوالي خبر داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : هفته شهداي شيعه در يمن آغاز شد, جنبش شيعي الحوثي از آغاز هفته شهداي شيعه يمن در استان‌هاي شمالي اين كشور خبر داد, ,
توسط : ولایتمداران |
سالک:فصل‎الخطاب بودن رهبری در دولت فعلی برای همه روشن است

 

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: فصل الخطاب بودن رهبری در دولت احمدی‌نژاد به همه ثابت شده است و رئیس‌جمهور با پیروی از فرامین رهبری توطئه مربوط به استعفای وزیر اطلاعات را خنثی کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : سالک:فصل‎الخطاب بودن رهبری در دولت فعلی برای همه روشن است, سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: فصل الخطاب بودن رهبری در دولت احمدی‌نژاد به همه ثابت شده است و رئیس‌جمهور با پیروی از فرامین رهبری توطئه مربوط به استعفای وزیر اطلاعات را خنثی کرد, ,
توسط : ولایتمداران |
جلوه ای از عنايت امام به آيت‌الله مصباح

 

یکی از مسائلی که دشمنان بنیان اسلام و انقلاب اسلامی سعی در انجام آن به شکل های مختلف داشته اند، زیرسؤال بردند بزرگان پیشتاز در عرصه جهاد نظری وعملی با دشمنان بوده است که در این بین، حضرت آیت الله مصباح یزدی بیش از دیگران آماج این گونه حملات بوده اند.



ادامه مطلب

برچسب ها : جلوه ای از عنايت امام به آيت‌الله مصباح, ,
توسط : ولایتمداران |